Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Σε επιφυλακή οι Φιλιππίνες λόγω του τυφώνα Μιρίνα

Με ταχύτητα 185 χιλιομέτρων την ώρα, η οποία αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω, κινείται προς τις Φιλιππίνες ο τυφώνας Μιρίνα. Σύμφωνα με τους μετεωρολόγους, θα φτάσει στη χώρα το Σάββατο.

Οι αρχές τονίζουν ότι βρίσκονται σε κατάσταση ετοιμότητας ενώ η Μετεωρολογική Υπηρεσία προειδοποιεί ότι υπάρχει κίνδυνος να πληγεί η πρωτεύουσα Μανίλα.

Στις Φιλιππίνες, οι πρόσφατες καταστροφικές καταιγίδες στοίχισαν τη ζωή σε περισσότερους από χίλιους ανθρώπους.

Παράλληλα, πάνω από ένα εκατομμύριο άνθρωποι στην πρωτεύουσα της χώρας, ζουν ακόμα σε πλημμυρισμένες περιοχές, μετά το πέρασμα της τροπικής καταιγίδας Κετσάνα.

Επιπλέον, στο βόρειο αρχιπέλαγος των Φιλιππινών, ο τυφώνας Πάρμα προκάλεσε σοβαρές κατολισθήσεις και πλημμύρες καθώς και το θάνατο 430 ανθρώπων.

Πηγή: Ελευθεροτυπία

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

Διαφημιστική απάτη ήταν η πτώση του μετεωρίτη στη Λετονία


Η Λετονική εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Tele2 παραδέχθηκε ότι σκηνοθέτησε για διαφημιστικούς σκοπούς την πτώση «μετεωρίτη» σε χωριό της Λετονίας, ενώ η είδηση είχε κάνει ήδη το γύρο του κόσμου. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας ισχυρίστηκε, ότι η φάρσα έγινε, προκειμένου να «τονώσουν την αυτοπεποίθηση της Λετονικής κοινωνίας» και να δώσουν στον υπόλοιπο κόσμο και άλλου είδους ειδήσεις από τη χώρα αυτή, πέραν της οικονομικής κρίσης που τη μαστίζει. Η εταιρεία θα κληθεί τώρα να πληρώσει τα έξοδα για την κινητοποίηση των Αρχών και πιθανώς να ασκηθεί και δίωξη. Κερδισμένη πάντως βγήκε η ιδιοκτήτρια του χωραφιού, όπου έπεσε ο υποτιθέμενος «μετεωρίτης», η οποία έκοβε εισιτήριο σε όποιον ήθελε να δει τον κρατήρα.

Πηγή: ALPHA

Οι πιλότοι... κουβέντιαζαν και το αεροπλάνο πετούσε στα «τυφλά»

Σε διαθεσιμότητα, μέχρι να πραγματοποιηθούν έρευνες για το περιστατικό, τέθηκαν δύο πιλότοι ενός αεροπλάνου των αμερικανικών αερογραμμών Northwest Airlines, οι οποίοι, μεταφέροντας 144 επιβάτες από το Σαν Ντιέγκο στη Μινεάπολη, έπιασαν την... κουβέντα, με αποτέλεσμα να χάσουν τον έλεγχο του αεροπλάνου, να μην έχουν καμία επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου για μία ώρα και δεκαπέντε λεπτά και να προσπεράσουν το αεροδρόμιο της Μινεάπολης κατά 240 χιλιόμετρα!
Πετώντας συνεχώς στα 37.000 πόδια, οι πιλότοι του Airbus Α320 ξεχάστηκαν με τη συζήτηση για «την πολιτική στις αερομεταφορές» (όπως οι ίδιοι ανέφεραν, αφότου προσγείωσαν το αεροπλάνο) και όταν κατέληξαν σε κάποιο συμπέρασμα ή σε κάποιο αδιέξοδο, αποφάσισαν να επικοινωνήσουν με τον πύργο ελέγχου που είχαν αφήσει 240 χιλιόμετρα πίσω τους για να ζητήσουν άδεια να προσγειωθούν...
Χαρακτηριστικό του πανικού που μπορεί να προκαλέσει μία συζήτηση στα 37.000 πόδια σε αυτούς που βρίσκονται στο έδαφος είναι ότι μετά την προσγείωση του αεροπλάνου επιβιβάστηκαν στο αεροσκάφος αστυνομικοί για να ελέγξουν εάν είχε συμβεί κάποια αεροπειρατεία ή κάποια άλλη εγκληματική ενέργεια, ενώ είχαν κινητοποιηθεί και οι στρατιωτικές αρχές, θέτοντας σε επιφυλακή μαχητικά αεροσκάφη!
Από την πλευρά της, η εταιρεία για την οποία δουλεύουν οι δύο πιλότοι, η Northwest Airlines που είναι θυγατρική της Delta Air Lines, ανακοίνωσε ότι θα πραγματοποιηθεί έρευνα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες οι πιλότοι έχασαν τον έλεγχο του αεροπλάνου και γι αυτό θα εξεταστούν όλες οι συνομιλίες των πιλότων και τα δεδομένα της πτήσης. Ξεχωριστή έρευνα για το περιστατικό θα διεξάγει και η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Μεταφορών και μέχρι αυτή να ολοκληρωθεί, οι δύο πιλότοι δεν θα αναλάβουν άλλες πτήσεις.

Πηγή: Έθνος

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

Επεσε μετεωρίτης στη Λετονία

Aντικείμενο που ενδέχεται να είναι μετεωρίτης έπεσε κοντά σε ένα μικρό χωριό στη βόρεια Λετονία, ανέφερε η πυροσβετική υπηρεσία.

"Δεν υπήρξε κανένας τραυματισμός", διαβεβαίωσε η εκπρόσωπος της πυροσβετικής, προσθέτοντας ότι καμία μόλυνση από χημική ή ραδιενεργό ουσία δεν διαπιστώθηκε στην περιοχή. Οι λετονικές Αρχές ειδοποιήθηκαν το απόγευμα της Κυριακής από τους κατοίκους του χωριού Μασαλάκα, διότι ένα αντικείμενο έπεσε από τον ουρανό, βάζοντας φωτιά στα χωράφια.

Όταν έφτασαν επί τόπου, οι διασώστες ανακάλυψαν ένα κρατήρα διαμέτρου 15 μέτρων και βάθους 5 μέτρων.

Πηγή: Εθνος

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

Πωλείται το αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου

Σε πώληση του αεροδρομίου Γκάτγουικ του Λονδίνου προβαίνει η εταιρεία λειτουργίας αεροδρομίων BAA Ltd. έναντι του ποσού των 1,51 δισ. λιρών (2,46 δισ. ευρώ), στην Global Infrastructure Partners. Η ΒΑΑ προβαίνει στην πώληση μετά από εντολή της βρετανικής Επιτροπής Ανταγωνισμού, η οποία θέλει επίσης και την πώληση του αεροδρομίου Στάνστετ (Λονδίνο) αλλά και ενός ακόμη, του Εδιμβούργου ή της Γλασκόβης, στη Σκωτία.
Στην ΒΑΑ θα επιτραπεί να διατηρήσει το αεροδρόμιο του Χίθροου.
Η BAA, που ελέγχεται από κοινοπραξία της ισπανικής Grupo Ferrovial S.A., ανέφερε ότι θα χρησιμοποιήσει το προϊόν της πώλησης για την αποπληρωμή χρεών.

Πηγή: kathimerini

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Αεροδρόμιο self service «ανοίγει» στο Παρίσι

Εξι θύρες ηλεκτρονικού ελέγχου διαβατηρίων θα αρχίσουν να λειτουργούν στις 16 Νοεμβρίου στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο του Παρισιού, το Ρουασί- «Σαρλ ντε Γκωλ». Για πολλούς επιβάτες ο χρόνος εισόδου στη Γαλλία θα περιοριστεί σε μερικά δευτερόλεπτα, με μέθοδο απλή και αξιόπιστη κατά 99,97%, σαν να βρίσκεσαι σε self service, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των Αρχών.

Το σύστημα ονομάζεται ΡΑRΑFΕS. Μετά την αποβίβασή του από πτήση εξωτερικού, ο ταξιδιώτης πολίτης κράτους-μέλους της ζώνης Σένγκεν δεν περιμένει στην ουρά της συνηθισμένης θυρίδας για τη γνωστή διαδικασία του ελέγχου διαβατηρίων από κάποιον αστυνομικό, αλλά στέκεται μπροστά σε δύο γυάλινες πόρτες.

Τοποθετεί το διαβατήριό του μπροστά στον φακό του εντοιχισμένου σαρωτή για να γίνει ηλεκτρονικά ο έλεγχος του ταξιδιωτικού εγγράφου. Αν το διαβατήριο είναι γνήσιο, η πρώτη πόρτα ανοίγει. Κατόπιν προχωρεί και τοποθετεί τον αντίχειρά του σε ειδικό μηχάνημα αναγνώρισης, ενώ η πόρτα πίσω του κλείνει. Αν το δακτυλικό του αποτύπωμα είναι όμοιο με εκείνο που υπάρχει στο διαβατήριο, ανοίγει αμέσως και η δεύτερη πόρτα. Με ένα βήμα ακόμη βρίσκεται επί γαλλικού εδάφους. Ο έλεγχος ολοκληρώνεται εντός δευτερολέπτων χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. 

Προηγείται βέβαια το απαραίτητο φακέλωμα: Κάθε γάλλος πολίτης που θέλει να κάνει χρήση της διευκόλυνσης οφείλει να περάσει από το αστυνομικό τμήμα του αεροδρομίου, προσκομίζοντας το διαβατήριό του και ένα πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.

Πηγή: ΤοΒήμα

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Αεροπειρατής για κλάματα


Με το μαχαίρι που δίνεται κατά το γεύμα στους επιβάτες ενός αεροπλάνου προσπάθησε να καταλάβει ένα αεροσκάφος της Egypt Air ένας Σουδανός.

Το αεροσκάφος εκτελούσε δρομολόγιο από Κωνσταντινούπολη για Κάιρο. Λίγη ώρα μετά την απογείωση ο Σουδανός άρχισε να απειλεί το πλήρωμα με το μαχαίρι και ζητούσε να κατευθύνουν το αεροπλάνο προς την Ιερουσαλήμ.


Άνδρες της ασφάλειας που βρίσκονταν στο αεροσκάφος συνέλαβαν τον άνδρα και το δρομολόγιο συνεχίστηκε κανονικά.

Πηγή: Ζούγκλα

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

Συντριβή αεροπλάνου με 6 νεκρούς στο Ντουμπάι


Ενα αεροπλάνο μεταφοράς εμπορευμάτων συνετρίβη κοντά στο αεροδρόμιο του εμιράτου Σαρτζάχ, στον Κόλπο, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και τα έξι μέλη του πληρώματός του, μετέδωσε το εδρεύον στο Ντουμπάι δίκτυο Αλ Αραμπίγια.
Σύμφωνα με το δίκτυο, μετά το δυστύχημα έκλεισε ο διάδρομος προσγείωσης του αεροδρομίου.
Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν στην αγγλόφωνη εφημερίδα Gulf News ότι το αεροπλάνο αναποδογύρισε πριν τυλιχθεί στις φλόγες. Δεν υπάρχει προς το παρόν καμία πληροφορία σε ποια εταιρία ανήκε το αεροπλάνο που ήταν εγγεγραμμένο σε μητρώα στο Σουδάν.
Στην ιστοσελίδα του στο διαδίκτυο η εφημερίδα αναφέρει ότι το αεροπλάνο πιστεύεται ότι ήταν Μπόϊνγκ 707.

Πηγή: Καθημερινή

Κατάρριψη ελικοπτέρου πάνω από τις φαβέλες του Ρίο

Οι έμποροι ναρκωτικών του Ρίο ντε Τζανέιρο χρησιμοποίησαν μυδραλιοβόλο για να καταρρίψουν το ελικόπτερο της αστυνομίας το Σάββατο πάνω από την φαβέλα της βόρειας ζώνης, δήλωσε ο γραμματέας Ασφαλείας του Ρίο, Ζοζέ Μαριάνο Μπελτράμε.

Ο Μπελτράμε πρόσθεσε ότι το όπλο που χρησιμοποιήθηκε μάλλον ήταν ένα μυδραλιοβόλο «διαμετρήματος 30 ή 50 χιλιοστών», αλλά υπογράμμισε ότι θα πρέπει να περιμένουμε την έκθεση των εμπειρογνωμόνων για να είμαστε σίγουροι.

Μια ένωση αστυνομικών προσφέρει 5.800 δολάρια σε όποιον δώσει πληροφορίες για τον δράστη.

Στα επεισόδια που έχουν ξεσπάσει στην βόρεια ζώνη του Ρίο μεταξύ εμπόρων ναρκωτικών και αστυνομικών έχασαν την ζωή τους το Σάββατο και την Κυριακή 16 άνθρωποι, σύμφωνα με την αστυνομία, που ανέβασε τον αριθμό των θυμάτων στα 17 την Κυριακή το βράδυ.

Πηγή: kathimerini

Προσγείωση ασφαλείας γερμανικού C-160 στο «Μακεδονία»

Προσγείωση ασφαλείας στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» πραγματοποίησε στις 14:30, ένα γερμανικό στρατιωτικό μεταγωγικό αεροσκάφος C-160, που προερχόταν από τη Γερμανία με τελικό προορισμό την Πάφο της Κύπρου.

Καθώς πλησίαζε στη Θεσσαλονίκη, ο πιλότος του αεροσκάφους ανέφερε στον πύργο ελέγχου ότι έχει ένδειξη καπνού στην καμπίνα και ζήτησε άδεια προσγείωσης στο αεροδρόμιο "Μακεδονία". Αμέσως λήφθηκαν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα και το βαρύ μεταγωγικό προσγειώθηκε κανονικά, χωρίς να σημειωθεί κάποιο πρόβλημα.

Όπως έγινε γνωστό, οι 17 επιβαίνοντες είναι καλά στην υγεία τους και το αεροπλάνο θα παραμένει στο αεροδρόμιο μέχρι ν αποκατασταθεί η βλάβη που παρουσιάστηκε.

Πηγή: Ελευθεροτυπία

Έβρεξε... αποθέματα

Βελτίωση παρουσιάζουν τα αποθέματα νερού σε σχέση με τον προηγούμενο Δεκέμβριο, όταν είχαν φθάσει στο χαμηλότερο σημείο από το 2001 και μετά. Οι ειδικοί επισημαίνουν πως μπορεί το νέο υδρολογικό έτος να άρχισε καλά με ικανοποιητικές βροχοπτώσεις, ωστόσο πρέπει να γίνεται εξοικονόμηση νερού και όχι άσκοπη σπατάλη, καθώς δεν είναι 100% σίγουρο πως έχουμε διαφύγει τον κίνδυνο της λειψυδρίας.

«Oι βροχοπτώσεις του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου μέχρι στιγμής είναι αρκετά πάνω από το μέσο ύψος των προηγούμενων χρόνων. Οι προοπτικές για την περαιτέρω αύξηση των αποθεμάτων είναι καλές, μένει όμως να δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα» λέει ο μετεωρολόγος της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας Μανόλης Αναδρανιστάκης.

Πηγή: tanea

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

Σύγκρουση στον αέρα μικρών αεροσκαφών στη Γαλλία

Συγκρούστηκαν εν πτήσει δύο αεροσκάφη τύπου cessna στο Μποζό της δυτικής Γαλλίας, με αποτέλεσμα τέσσερις άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους, όπως ανακοίνωσε το γαλλικό υπουργείο Μεταφορών.

Οι νεκροί είναι μια γυναίκα, πιλότος του ενός αεροσκάφους, ο πιλότος του δεύτερου αεροσκάφους και οι δυο επιβάτες του. Το αεροπλάνο με τη γυναίκα πιλότο είχε απογειωθεί από το Ρουαγιάν και το αεροσκάφος με τους άντρες από τη πόλη Κονιάκ. Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το δυστύχημα ενώ ο Γάλλος υφυπουργός Ντομινίκ Μπισρό μετέβη αμέσως στον τόπο του δυστυχήματος.

Πηγή: Ελευθεροτυπία

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

Εντεκα νεκροί από συντριβή αεροπλάνου ΟΗΕ στην Αϊτή

Αεροσκάφος επιτήρησης των Ηνωμένων Εθνών, που ανήκε στο ουρουγουανό απόσπασμα της ειρηνευτικής δύναμης του ΟΗΕ, συνετρίβη την Παρασκευή στην Αϊτή, ανατολικά της πρωτεύουσας. Νεκροί και οι έντεκα επιβαίνοντες, μέλη πληρώματος και στρατιωτικό προσωπικό.

Το αεροσκάφος έπεσε σε κοντινή απόσταση από την πόλη Φοντ-Βερέτ, κοντά στα σύνορα με τη Δομινικανή Δημοκρατία.

Το αεροσκάφος, ένα Casa-212, διενεργούσε περιπολία ρουτίνας πάνω από τα σύνορα, όταν συνετρίβη στην πλαγιά ενός βουνού. Τα αίτια της συντριβής δεν έχουν προσδιορισθεί. Η επαφή χάθηκε το πρωί της Παρασκευής. Ένα άλλο αεροπλάνο του ΟΗΕ εντόπισε αργότερα τα συντρίμμια, περίπου 12 μίλια (20 χλμ) δυτικά της Φοντ-Βερέτ.

Πηγή: Nooz

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Θεσσαλονίκη - Λονδίνο από την Blue Air

Τακτικές πτήσεις από Θεσσαλονίκη και προς το Λονδίνο ξεκινά εντός των ημερών η Blue Air, η πρώτη αεροπορική εταιρία 100% ρουμανικών ιδιωτικών συμφερόντων.

Η Blue Air που συγκαταλέγεται στις εταιρίες «χαμηλού κόστους», συνδέει ήδη τη Θεσσαλονίκη με την Κύπρο (Πάφο) και τη Ρουμανία (Βουκουρέστι) και από τις 25 Οκτωβρίου «ανοίγει» τα φτερά της με τρεις – για τη χειμερινή περίοδο- εβδομαδιαίες πτήσεις (Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή) προς/από Λονδίνο (αεροδρόμιο Stansted). Κατά τη χθεσινή παρουσίαση του νέου προορισμού, επισημάνθηκε ότι οι τιμές για Λονδίνο ξεκινούν από 20 ευρώ/ανά διαδρομή, συμπεριλαμβανομένων και των φόρων.

Πηγή: Ελευθεροτυπία

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

"Σήκωσαν" κινητήρα ελικοπτέρου!!

Τα πιθανά κίνητρα της κλοπής του κινητήρα ελικοπτέρου super puma από το Κρατικό Εργοστάσιο Αεροσκαφών (ΚΕΑ) στο παλαιό αεροδρόμιο Ελληνικού ερευνούν οι Αρχές, καθώς δεν διαφαίνεται ο αξίας ενός εκατομμυρίου ευρώ κινητήρας να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάποιο άλλο ελικόπτερο στον κόσμο.

Η κλοπή διαπιστώθηκε χθες το πρωί από τη Μονάδα και αμέσως σήμανε συναγερμός. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, οι δράστες μπήκαν με άνεση στη Μονάδα, η οποία φυλάσσεται από πεζά και εποχούμενα περίπολα, έφθασαν στον χώρο όπου βρισκόταν επί 20 περίπου μέρες ο κινητήρας πάνω σε πλατφόρμα μεταφοράς του, έσπασαν το λουκέτο, τον έσυραν με την πλατφόρμα περίπου 300 μέτρα μέχρι το σημείο που βρίσκονται τα παλιά ΚΤΕΟ και στη συνέχεια πιθανώς με τη βοήθεια κάποιου γερανού τον φόρτωσαν σε δικό τους όχημα και εξαφανίστηκαν.

Ο κινητήρας έχει βάρος 240 κιλά, πλάτος περίπου 50 εκατοστά και 70 εκατοστά ύψος. Πρόκειται για κινητήρα jet, όπως αυτός των αεροπλάνων, ο οποίος όμως με την προσθήκη ενός υποβιβαστή στροφών θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε κάποιο πλοίο. Και βέβαια μια τέτοια πιθανή χρήση μπορεί να γίνει στην πραγματικότητα μία και μοναδική φορά, αφού ο κινητήρας αναπτύσσει μεγάλες θερμοκρασίες και το πιο πιθανό είναι να λιώσει ό,τι υπάρχει γύρω του, εξηγούσαν έμπειροι αξιωματικοί της Αεροπορίας.

Σίγουρα πάντως ο κινητήρας δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άλλο ελικόπτερο, αφού ήδη είχε λυθεί και είχαν αφαιρεθεί τμήματά του τα οποία είναι βασικά για την τοποθέτησή του σε άλλο ελικόπτερο, ενώ ακόμα κι αν πωληθεί στη μαύρη αγορά δεν θα μπορεί να λειτουργήσει για μεγάλο διάστημα, καθώς τα ανταλλακτικά του έχουν συγκεκριμένο όριο ζωής (ορισμένων ωρών) και πρέπει να αντικατασταθούν. Ολες αυτές οι σκέψεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η πιο πιθανή χρήση του είναι η τοποθέτησή του σε κάποιο πλοίο παράνομα και για παράνομους σκοπούς (π.χ. μεταφορά ναρκωτικών μία και μοναδική φορά).

«Συνεργοί»
«Η κλοπή χρειαζόταν συνεργούς μέσα από τη Μονάδα που να γνώριζαν τι ακριβώς έπρεπε να πάρουν» υποστήριζαν χθες στελέχη της Πολεμικής Αεροπορίας. Ο Αρχηγός ΓΕΑ πάντως Βασίλειος Κλόκοζας απάλλαξε άμεσα από τα καθήκοντά του τον σμήναρχο διοικητή της Μονάδας μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα που διέταξε.

Η Μονάδα επρόκειτο να μεταφερθεί σε άλλη περιοχή από το 2001, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει υλοποιηθεί η μεταφορά της. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Μονάδα παλαιότερα φυλασσόταν από την Αερονομία που υπήρχε σε παρακείμενο στρατόπεδο, ωστόσο μετά τη μεταφορά της σε άλλη περιοχή της Αττικής, στο ΚΕΑ παρέμειναν μόνο 150 στελέχη της Αεροπορίας και 20 σμηνίτες, που υπηρετούν σήμερα, εκεί καθώς και 260 περίπου άτομα πολιτικό προσωπικό.

Πηγή: Εθνος

Μελόρ : Ο τυφώνας που σάρωσε την Ιαπωνία

Δύο νεκροί, περισσότεροι από 40 τραυματίες και σοβαρές υλικές ζημιές, είναι ο μέχρι στιγμής απολογισμός από το πέρασμα του τυφώνα Μελόρ, που σάρωσε την Ιαπωνία, με ανέμους που έφταναν τα 200 χλμ την ώρα.

Ο τυφώνας έπληξε την περιοχή Αΐτσι στο νησί Χονσού, ξεριζώνοντας δέντρα και σκεπές σπιτιών, προκαλώντας το πλημμύρισμα δρόμων, την καταστροφή πολλών κτιρίων, αλλά και σοβαρά προβλήματα στις συγκοινωνίες στο πέρασμά του.

Περίπου 330 πτήσεις, κυρίως του εσωτερικού, ματαιώθηκαν, όπως και πολλά δρομολόγια των σιδηροδρόμων. Επίσης τουλάχιστον 50.000 σπίτια έχουν μείνει χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα.

Πηγή: Cosmo.gr

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

Κροάτης σε κορυφαία θέση εργασίας στη μετεωρολογία

Ο Κροάτης μετεωρολόγος Ιβάν Τσάτσιτς (Ivan Caccic) εξελέγη πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Περιφερειακής Ένωσης της Παγκόσμιας Μετεωρολογικής Υπηρεσίας. Ο Τσάτσιτς είναι διευθυντής της Μετεωρολογικής και Υδρολογικής Υπηρεσίας στην Κροατία.

Το Greekmeteo του εύχεται καλή αρχή.

Πηγή: setimes.com