
Το ΙΝΚΑ ζητά από τη ρυθμιστική αρχή των παρόχων της ΕΕΤΤ και το Συνήγορο του Καταναλωτή οι προθεσμίες για τη μεταφορά να οριστούν αντί δύο μηνών σε τρεις ημέρες για όλες τις υπηρεσίες των παρόχων και του ΟΤΕ και να τοποθετηθούν σε όλους τους παρόχους μετρητές αναμονής εισερχόμενων κλήσεων του καταναλωτή που θα καταχωρούν μετά από 4 λεπτά αναμονής, ρήτρα-ποινή, το ποσό των 2 ευρώ υπέρ του καλούντος, διότι συνήθως ο καταναλωτής περιμένει 45 λεπτά ή πραγματοποιεί επαναλαμβανόμενες κλήσεις επί σειρά ημερών για να ενημερωθεί για την πορεία της σύνδεσης.
Το ποσό-ποινή θα χρεώνεται στον πάροχο και θα αποδίδεται ως πίστωση-μείωση στο λογαριασμό του καταναλωτή ή με ένταλμα που θα του αποστέλλει η ΕΕΤΤ στο σπίτι του.
Πηγή: Ημερησία
2 σχόλια:
Καιρός ήταν πια... Ειδικά εκείνο το κορυφαίο ανέκδοτο, το "1242" (ανύπαρκτο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΤΕ για δήθεν "υποστήριξη σε χρήστες DSL).
Μου φάνηκε ότι άκουσα στο δελτίο ειδήσεων ότι οι καταναλωτικές οργανώσεις αποφάσισαν αποχή διαρκείας από αγορές γάλακτος, ρυζιού, όσπριων και ζυμαρικών όσων έχουν τιμή πάνω από ένα ευρώ.
Είναι αλήθεια;
Είναι ψέμμα;
Γιατί δεν υπάρχει καμία τέτοια ανακοίνωση στις ιστοσελίδεων των ενώσεων καταναλωτών;
Εάν υπάρχει τέτοια ανακοίνωση, που στο διάβολο είναι;
Ποιός έχει το θάρρος να πει την αλήθεια;
Δημοσίευση σχολίου