
Οι λόγοι που συντέλούν σε αυτή την κίνηση της εταιρείας είναι κυρίως δημογραφικοί καθώς ο μέσος όρος ηλικίας στη χώρα κυμαίνεται στα 25 έτη και η μεσαία τάξη παρότι ενδυναμώνεται μέρα με τη μέρα, εξακολουθεί να αμοίβεται με σημαντικά χαμηλότερους μισθούς σε σχέση με τις ευρωπαϊκές χώρες. Πάντως, η δεύτερη πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου αναπτύσσεται ταχύτερα ακόμα και από την Κίνα σύμφωνα με την CSM Worldwide.
Τα τελευταία χρόνια στην Ινδική αγόρα τα φθηνά και μικρά αυτοκίνητα έχουν τη τιμητική τους αφου δεν είναι τυχαίο ότι το 50% της αγοράς ανήκει σε αυτοκίνητα που κοστίζουν περίπου 3.500 ευρώ. Το ενδιαφέρον των ξένων εταιριών ολοένα αυξάνεται με τις Skoda, Ford, Renault και Hyundai, να μη μένουν αδιάφορες μπροστά ε αυτή την αχανή αγορά και ζητούν μερίδιο από την «πίτα».
Το μέλλον, όμως για την Ινδία με την αύξηση της ρύπανσης και του κυκλοφοριακού τα επόμενα χρόνια, προμηνύεται μάλλον «θαμπό», καθώς είναι αμφίβολο αν τέτοιου είδους αυτοκίνητα πληρούν έστω και τις στοιχειώδεις προδιαγραφές ρύπων ή αυτές της παθητικής ασφάλειας.
1 σχόλιο:
Δηλαδή μεταχειρισμένο θα το βρίσκουμε πιο φθηνά κι από παπάκι!!!!!!
Δημοσίευση σχολίου