Η καμπάνια υιοθετεί ρεπορταζιακό στυλ και βασίζεται στην εμπειρία του επιβατικού κοινού. Δίνει στη δημοσιότητα στοιχεία και δείκτες που σχετίζονται με την ακρίβεια στην ώρα αναχώρησης και άφιξης των πτήσεων, με το χρονικό διάστημα που απαιτείται για να περάσουν οι επιβάτες από τον έλεγχο ασφαλείας, με το χρόνο που απαιτείται για να κάνουν check-in και με το χρόνο που χρειάζονται για να διανύσουν την απόσταση από το αεροπλάνο στην αίθουσα αφίξεων.
Στόχος της καμπάνιας - που «τρέχει» στον γραπτό και ηλεκτρονικό Τύπο της Μεγ. Βρετανίας, στο ραδιόφωνο, αλλά και outdoor - είναι να δώσει την ακριβή εικόνα για τη λειτουργία του Terminal 5, αποδεικνύοντας με την αδιάψευστη γλώσσα των αριθμών ότι οι δυσλειτουργίες των πρώτων ημερών αποτελούν οριστικά παρελθόν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συνελέγησαν από τους επιβάτες στις 2 Σεπτεμβρίου 2008, οι μέσοι χρόνοι ήταν:
Για check-in: 8,5 λεπτά
Για έλεγχο ασφαλείας: 5,9 λεπτά
Για τη μετάβαση από το αεροσκάφος στην αίθουσα αφίξεων: 30,2 λεπτά
Παράλληλα, 84% των πτήσεων αναχώρησαν στην ώρα τους και 89% των πτήσεων αφίχθησαν στην ώρα τους.
Πηγή: Καθημερινή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου