Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Η Ολυμπιακή έχασε άλλες 2 ευρω-πτήσεις

Σε αργό θάνατο έχει καταδικάσει την Ολυμπιακή η πολιτική της κυβέρνησης. Ετσι, η εταιρεία έχει φτάσει στο σημείο να χάνει το ένα slot (δικαίωμα για απογείωση και προσγείωση σε συγκεκριμένα αεροδρόμια και ώρες) μετά το άλλο και ουσιαστικά να αποσύρεται μόνη της από δημοφιλείς προορισμούς πολύ πριν γνωμοδοτήσει για το μέλλον της η Κομισιόν.

Χθες έγινε γνωστό ότι οι «Ολυμπιακές Αερογραμμές» έχασαν slots για τη Φρανκφούρτη και το Μόναχο, μόλις λίγες εβδομάδες μετά την απώλεια του αντίστοιχου slot στο Αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου.

Οπως αναφέρει δημοσίευμα της «Deutsche Welle», ο εθνικός αερομεταφορέας έχασε την πτήση της Τρίτης προς το Μόναχο, καθώς επίσης και το δικαίωμα πραγματοποίησης του καθημερινού απογευματινού δρομολογίου προς τη Φρανκφούρτη, το οποίο αναχωρούσε από την Αθήνα και μέσω Θεσσαλονίκης έφτανε στη γερμανική πόλη για να επιστρέψει ξανά στην Αθήνα.

«Διαπιστώσαμε ότι για τη θερινή σεζόν 2008 ακυρώθηκε ήδη το 25% των τακτικών πτήσεων. Αυτό σημαίνει ότι η Ολυμπιακή δεν πρόκειται να καλύψει το 80% των πτήσεων που είναι αναγκαίο για να διατηρήσει μια εταιρεία το slot.

Επομένως χάνει από τη θερινή σεζόν 2009 το δικαίωμα για αυτήν τη συγκεκριμένη πτήση. Δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά», δήλωσε ο εντεταλμένος για τα αεροπορικά δρομολόγια του γερμανικού υπουργείου Μεταφορών Κλάους Ούλριχ.

Η απώλεια του συγκεκριμένου δρομολογίου για τη Φρανκφούρτη θα πρέπει να θεωρείται οριστική, δεδομένου ότι το 99% των slots είναι ήδη καλυμμένο.

Στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η εταιρεία αλλά και στη διεθνή συγκυρία των υψηλών τιμών των καυσίμων αποδίδει η διοίκηση των ΟΑ την απώλεια των slots, ενώ επισημαίνει ότι θα ενδυναμώσει την αντίστοιχη πρωινή πτήση για Φρανκφούρτη, καθώς η συγκεκριμένη γραμμή ήταν ζημιογόνα.

Πληροφορίες μάλιστα θέλουν την εταιρεία να εξετάζει τη μείωση των συχνοτήτων στα δρομολόγια προς Βιέννη, Γενεύη, Βουκουρέστι και Σόφια, γεγονός το οποίο μπορεί να θέσει σε κίνδυνο και τα αντίστοιχα slots. Υπενθυμίζεται ότι οι ΟΑ επιχειρούν αυτήν τη στιγμή με 37 αεροσκάφη, όταν ο αριθμός τους την αντίστοιχη περσινή περίοδο έφτανε τα 42.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ το 2001 η εταιρεία είχε το 41% του μεριδίου αγοράς στη Γερμανία, το ποσοστό έπεσε στο 19% το 2007, ενώ το πρώτο 3μηνο του 2008 δεν ξεπέρασε το 11%. Οι εργαζόμενοι μάλιστα καταγγέλλουν ότι τόσο στη Γερμανία όσο και σε άλλους προορισμούς οι σταθμοί είναι ακέφαλοι, καθώς δεν υπάρχει διευθυντής περιοχής, τα χρέη του οποίου εκτελεί ο διευθυντής λογιστηρίου.

Πηγή: ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: